loading...
صدای باران | سایت عاشقانه ها و تفریحی
اطلاعیه وبلاگ

به وبلاگ صدای باران خوش آمدید

عزیزانی که میان به سایت خواهشمندیم بدون نظر از این وبلاگ بیرون نرن نظراتتون رو راجع به مطالب وبلاگ بگید و برامون بگید چیا دوست دارید تا براتون در صورت امکان خواهیم گذاشت.
شماره سامانه پیامک : 50002060708088
شماره موبایل : 0919.996.9860
نظراتتان و پیشنهادات خودتان را با ما در میان بگذارید

--
فروش ویژه مهره مار ارزان و با کیفیت + سنگ ماه تولد + عقیق یمن اصل
جهت ورود به سایت روی لینک زیر کلیک کنید

فروش سنگ های قیمتی
---

در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا از خدمات ویژه ما بهره مند شوید از جمله با خبر شدن از جدید ترین اخبار ارسالی در وبلاگ - تخفیفات فروش محصولات - پک رایگان ارسال ایمیل تبلیغاتی - شارژ رایگان

حسین بازدید : 137 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دلم بد گرفته امروز
از همون روزایی که آدم هوس میکنه در آغوش عشقش آروم بگیره
ولی چرا لامصب فقط توی رویاهامی؟
بیا بیرون که دارم دیوونه میشم
بیا دستامو بگیر ببین عاشقانه پات مموندم
چرا خودتو بهم نشون نمیدی؟
آخه به چه زبوووووونی بگم دلم گرفته دلم نگاتو میخواد
هییییییییییییییییییییی
چرا صدامو نمیشنوی؟ آغوش اون غریبه گرم تره؟
جچور دلت اومد بری؟ جچور دلت اومد؟
میدونی تقصیر تو نیست واست عقده شده تو یک هرزه بودی
دلم گرفته از اینکه چرا صادقانه از عشق برای تو نوشتم؟
برو هر کاری دوست داری کن ولی امیدوارم تا ابد دلتو بشکنن و تنها بمونی....

"حسین دیس لاو"

حسین بازدید : 149 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
به‌طورکلی رنگ‌های روشنی که نوعی شادی و سرزندگی را با خود به همراه دارند، باعث شادابی و نشاط افراد می‌شوند. وقتی شما لباس‌هایی با رنگ‌های روشن و نزدیک به رنگ‌های طبیعت به تن می‌کنید، هم برای خودتان نشاط روحی به همراه می‌آورید و هم برای اطرافیانتان. از سوی دیگر، پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های تیره و خنثی مانند مشکی یا خاکستری مشکلاتی مانند حس اندوه، غم و کرختی را در خود فرد و نزدیکان او ایجاد می‌کند. نگاه کردن به رنگ‌های شاد، باعث افزایش سلامت روانی جامعه می‌شود. مکانیسم شاد شدن در اثر مشاهده رنگ‌های زیبا و روشن در بدن هم به این صورت است که ذهن افراد به محض دیدن این رنگ‌ها، زیبایی خاصی از محیط برداشت می‌کند و به نشاط می‌رسد. رنگ‌های شاد و روشن پیام‌های خوشی را از خود متصاعد می‌کنند و باعث رضایت‌خاطر افراد می‌شوند. در حدیث معروفی از پیامبر بزرگ اسلام(ص) آمده: «نگاه کردن به سبزه باعث افزایش نور چشم می‌شود.» این افزایش نور چشم به واسطه طراوت و شادابی پنهان در رنگ سبز طبیعت است که به روان ما انسان‌ها انتقال پیدا می‌کند.

حسین بازدید : 159 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

امروزه متاسفانه پورنوگرافی بسیاری از افراد جامعه به‌خصوص جوانان و حتی کودکان را در معرض خود قرار داده است. پورنوگرافی می‌تواند در قالب‌های مختلفی ارائه شود از جمله فیلم،‌کتاب و... تفاوتی در آثار و روان‌شناختی ابزارهای مختلف پورنوگرافی وجود ندارد...


اعتیاد به پورنوگرافی در زندگی زناشویی
امروزه متاسفانه پورنوگرافی بسیاری از افراد جامعه به‌خصوص جوانان و حتی کودکان را در معرض خود قرار داده است. پورنوگرافی می‌تواند در قالب‌های مختلفی ارائه شود از جمله فیلم،‌کتاب و... تفاوتی در آثار و روان‌شناختی ابزارهای مختلف پورنوگرافی وجود ندارد.
سرد شده و احساس می‌کنید فکرش جای دیگری است. کنجکاو می‌شوید و گمان می‌کنید که پای زن دیگری در میان است. جیب‌هایش را می‌گردید و مدام تلفن همراهش را چک می‌کنید اما خبری نیست. او به ادعای خودش، مرد سربه‌زیری است که تنها برای تماس با شما از پیامک استفاده می‌کند و برای بیرون رفتن از خانه، بهانه‌های عجیب و غریبی هم نمی‌آورد.

او تمام شب را در کنار شما و چند ساعت از روز را به انجام دادن کار‌های باقی‌مانده‌اش در خانه و در مقابل رایانه می‌گذراند اما کنجکاوی و پیگیری شما، خیلی زود دست او را رو می‌کند. همسر سر به زیر شما، پشت رایانه‌اش تصاویری را می‌بیند که نمی‌توانید باور کنید. احساس می‌کنید زندگی‌تان از دست رفته است و همسرتان به فردی تبدیل شده که دیگر نمی‌شناسیدش.

او به دیدن پورنو، عادت کرده است. اگر شما یا یکی از اطرافیانتان با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنید، بهتر است قبل از هر قضاوتی با دلایل این اتفاق آشنا شوید و برخورد‌های درست و موثر در این شرایط را بشناسید.


ادامه مطلب را مطالعه کنید

حسین بازدید : 179 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

معنای حقیقی از بین رفتن پرده بکارت، از بین رفتن و پاره شدن آن صرفاً به دلیل مقاربت و نزدیکی نیست، چرا که دلایل دیگری در از بین رفتن پرده ی بکارت دخیل هستند که در این مقاله به شرح آن می پردازیم:


تشخیص پارگی:
1-حالت پره های فرج
معمولاً پره های اطراف مهبل فرج در دختران، نزدیک به هم و حالتی چسبیده دارند،  به طوری که با نگاه اولیه به آن، به وضوح دیده نمی شود، در حالی که در زن ها این پره ها آشکارا دیده می شوند. البته خیلی نمی توان به این علامت تکیه کرد، چرا که حالت این پره ها در برخی دخترها از بدو تولد، باز است. در مقابل، زنهایی هستند که با وجود مقاربت و نزدیکی های مکرر، باز هم حالت این پره ها بسته است.


ادامه در ادامه مطلب

حسین بازدید : 187 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟


 یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای اینکه هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر را به اوج حالت رضایت بخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد چیست؟


در این مطلب سعی شده از نطر شرعی به سوال پاسخ داده شود:
1. شکی نیست که در دین مبین اسلام، انسان می تواند هر گونه لذت جنسی و غیر آن را از همسرش ببرد. در این خصوص محدودیتی وجود ندارد. تنها در برخی ایام خاص و زمان عادت ماهانه، آمیزش جنسی ممنوع شده است. بقیه کامجویی ها به قوت خود باقی است.

 

اما این تجویز به معنای مناسب و یا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. برخی از رفتارهای جنسی مثل سکس مقعدی در شرع مقدس اسلام، کراهت شدید دارد . برخی از علما بر اساس روایات وارده، آن را حرام می دانند و یا سکس دهانی را مورد نکوهش قرار می دهند.

حسین بازدید : 214 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

یكی از آگاهی‌های لازم برای ایجاد یك رابطه موثر، شناخت عواملی است كه رابطه ما را به سوی دلسردی سوق می‌دهند.


بسیاری از زوج‌ها علی رغم حسن نیتشان، به روش‌های متفاوتی باعث دلسردی همسرشان می‌شوند. گاهی به یكدیگر احترام نمی‌گذارند، گاهی احساسات همدیگر را در نظر نمی‌گیرند، گاهی قدرت‌طلبی می‌كنند و گاهی تحقیر و سرزنش.

 

نوع برخورد هر انسانی، نمادی از سلامتی روان و آگاهی اوست. برای آنكه برخورد سالمی داشته باشیم در ابتدا باید روان سالمی داشته باشیم. اگر مشكلات ارتباطی ناشی از مشكلات درونی نباشد، مهارت‌های ارتباطی پیشقدم می‌شوند.

یكی از آگاهی‌های لازم برای ایجاد یك رابطه موثر، شناخت عواملی است كه رابطه ما را به سوی دلسردی سوق می‌دهند.

ادامه مطلب را حتما مطالعه کنید

حسین بازدید : 2460 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

سلام

به سفارش تعداد زیادی از کاربران قصد داریم یک پک زیبا از گالری عکس دختران زیبای خارجی براتون توی همین پست قرار بدیم. برای دیدن عکس بیشتر به ادامه مطلب بروید.

تبیغات

تبلیغات شما در این قسمت ماهیانه : 1000 تومان


تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نطر شما در مورد عملکرد و مطالب سایت چه میباشد؟
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 169
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 1,081
  • بازدید سال : 13,176
  • بازدید کلی : 222,722
  • کدهای اختصاصی
    عنوان تبلیغ شما
    تبلیغات شما در اینجا ماهیانه 3000 تومان
    www.sedayebaran.tk
    عنوان تبلیغ شما
    تبلیغات شما در اینجا ماهیانه 3000 تومان
    www.sedayebaran.tk
    عنوان تبلیغ شما
    تبلیغات شما در اینجا ماهیانه 3000 تومان
    www.sedayebaran.tk
    عنوان تبلیغ شما
    تبلیغات شما در اینجا ماهیانه 3000 تومان
    www.sedayebaran.tk

    آبتین باکس
    تبلیغات متنی